Κυριακή 19 Μαΐου 2013

"Κρίση = Πατριωτισμός" Ένας απαίσιος συνδιασμός (πρόχειρο)

Αυτό που πριν την κρίση, όλες οι εταιρίες μας δείχνανε στις διαφημίσεις τους το πόσο Ευρωπαϊκές είναι και πόσο εξελιγμένες είναι και πως λειτουργούν με "παγκόσμια" νοοτροπία κτλ ενώ με την κρίση όλες να ιδρώνουν και να φωνάζουν περισσότερο απο ποτέ το πόσο Ελληνικές είναι -και με γελοίες διαφημίσεις που προβάλουν την βουκολική νοοτροπία μας- μόνο αναγούλα και αηδία μου προκαλεί...

Τυχαία παραδείγματα, μόνο και μόνο για να αποδείξω τα λεγόμενά μου, τα super market Άριστα μετονομάστηκαν σε Ελληνικά markets, η ζυθοποιεία FIX -μετά απο 50 χρόνια απουσίας- μας λέει πως είναι 150 χρόνια δίπλα μας και 150 χρόνια Ελληνική....-οοοκκκεεεεηηηη- και κάποιες ακόμα που δεν μου έρχονται αυτή την στιγμή...

Έχω και κάποιους που λένε πως "Εγώ τους Γερμανούς τους έχω χεσμένους...μόνο Ελληνικά προιόντα παίρνω εγώ..."... ναι... οκ.. Καλή η φιλοσοφία σου, αλλά αν προσέξεις λίγο καλύτερα θα προσέξεις ότι μόνο τους Γερμανούς και κανα δυο ακόμα Ευρωπαίους, τιμάς με τις αγορές σου αλλά και τους Κινέζους, τους Βιετναμέζους, τους Ταηλανδούς και γενικότερα όλη την Ασία... -Απο αυτοκίνητα και ρούχα, μέχρι ...ξέρω γω....τσίχλες και τσιγάρα- Τους Έλληνες τους τιμάς κυρίως αγοράζοντας ψωμί, λαχανικά, φρούτα, φέτα, γάλα (αν και το τελευταίο όλο κάτι απο Γαλλία, Βέλγιο, Γερμανία διαβάζω σε κάποιες συσκευασίες)... -αν μου ξεφεύγει κάτι θα ήθελα να μου το πείτε- όλα τα άλλα ... είναι εισαγόμενα... Οπότε εσύ υπερήφανε πατριώτη -puke...- σνομπάρισε τους Γερμανούς που λές οτι αυτοί φταίνε που σε φέρανε στο χάλι που είσαι -και όχι αυτοί που ψήφισες με πρώτο και καλύτερο τον αξεπέραστο σε βλακεία ΓΑΠ (κρίμα στο όνομα ρε φίλε...κρίμα στο όνομα)[Πατέρα..τα έμαθες τα νέα;;; Σου ξεφτίλισα το όνομα...]  και συνέχισε να ζεις με την ψευδαίσθηση ότι βοηθάς την πατρίδα σου ......εεεεεμμμμ σνομπάροντααααας....... εμμμμμ ... ξέρω γω... τα λουκάνικα Φρανκφούρτης;;; τα σνίτσελ;;; -λόγω το οτι ακούγονται σαν Γερμανικά;;;;-

Και κοντά σε όλα αυτά άνθισε και ο πατριωτισμός...Ξαφνικά γίνατε υπερήφανοι για το ότι είσαστε Ελληνες, κρεμάτε σημαίες στα μπαλκόνια -έχουμε δεν έχουμε εθνική εορτή- κάνετε tattoo κάτι μολών λαβέ -και μπράβο σας- και κάπου εκεί ξεπετάγονται και κάποιοι φασίστες που μπέρδεψαν την βούρτσα με την ................οδοντόβουρτσα και πλασάρονται σαν ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ που θα σώσουν την πατρίδα ξυλοφορτώνοντας κάποιους μετανάστες που αυτοί είναι ο λόγος που δεν έχουμε δουλειές, που έχει ανέβει η εγκληματικότητα και κάτι τέτοιες παρόμοιες παπαριές...(λες κι αν δεν είχαμε μετανάστες δεν θα είχαμε Έλληνες ληστές, βιαστές -σε προηγούμενες αναρτήσεις φαίνεται πως υπάρχουν...- και δεν ξέρω για τι άλλο τους κατηγορούν... Και υπάρχουν τόσοι φελλοί που τους ψηφίζουν αγνοώντας πως όλο αυτό το κατασκεύασμα θα τους γυρίσει μπούμερανγκ και τρώνε την προπαγάνδα τους "σώζοντας" την πατρίδα απο τους βαρβάρους...

-δεν έχω την πολυτέλεια του χρόνου για να καθίσω να αναπτύξω την σκέψη μου με στοιχεία και όχι αρλούμπες που έρχονται αυθόρμητα στο νου, αλλά όταν αυτό θα γίνει (να βρώ χρόνο) θα παρουσιάσω αυτή μου την ένσταση για τον λάθος πατριωτισμό και το πόσο εντέχνως οι φασίστες με την μάσκα του σωτήρα μπλέκονται σε όλο αυτό το θέμα, με περισσότερες απτές λεπτομέριες... Απλώς το έχω τόσο καιρό μέσα μου, ήθελα να γράψω άλλα τόσα, αλλά έτσι -περιμένοντας να βρω χρόνο- δεν θα γράψω ποτέ τίποτα... Ας είναι λοιπόν λίγο πρόχειρο αλλά τουλάχιστον να εκφράζω τις σκέψεις μου παρά να υπάρχει τόσο κενό ανάμεσα στις αναρτήσεις μου...-

Ενστάσεις δεκτές....

Ένας πολιτισμένος διάλογος πάντα επιφέρει κέρδος...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου