Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

40 χρονια εφοπλιστης....εχω φαει....

Εχω μια τρελα με την ιστορια....

Οχι τοσο του '21 η του '40, αρχαιους Ελληνες κτλ...

Πανω κατω τα μαθαινεις και στο σχολειο αυτα...-θες δε θες-

Κι αυτα, οπως μας βολευει να τα παρουσιασουμε...

Χθες επεσε το, διψασμενο για γνωση βλεμμα μου, σε εναν τομο απο καποια σειρα με τιτλο "Χρονικα" και συγκεκριμενα για το ετος 1990 (για την Ελλαδιτσα μας)

Το εργο αυτο παρουσιαζει καποια αρθρα απο εφημεριδες με τα σημαντικοτερα γεγονοτα ανα μερα...

Στις αρχες του Ιανουαριου, επεσε το βλεμμα μου -αυτο που διψαει για γνωση- σε εναν τιτλο "Ο Αγγελοπουλος κατηγορειται για φοροδιαφυγη 3,4 τρις δρχ"

Ε ρε λεω..χρονια στο κουρμπετι τα τσακαλια-στυλοβατες της οικονομιας μας...

-δε μαμεις... παμε παρακατω..-

Αφου εχω διαβασει για την αποφυλακιση του Μαντελα, καποιες αλλαγες στο Ρωσικο καθεστος, την δολοφονια του Τσαουσεσκου στην Ρουμανια κτλ  φτανω καπου στον Απριλιο και διαβαζω το εξης απολαυστικο... "Η εκθεση του Αγγελοπουλου για την οικονομια"... και λεω δεν μπορει... καποιο λαθος εγινε εδω... Διαβαζω πιο προσεκτικα, και βλεπω πως ο Αγγελοπουλος που εχει κρυψει κανα 3τρις κατω απο το μαξιλαρι του, εκανε εκθεση για το πως θα σωθει η οικονομια της χωρας και την εστειλε στον τοτε πρωθυπουργο Ζολωτα!

....χμ....

Τι δεν καταλαβαινεις;;;;


ΥΓ: 40 χρονια φουρναρης....εχω ψησει... -ε ...καπως ετσι....-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου