Κυριακή 18 Μαρτίου 2018

Η γιαγιά μου, η Αγγελική...

Η γιαγιά μου, η Αγγελική ήταν αυτή που με μεγάλωσε, όσο η μητέρα μου εργαζόταν σκληρά για να βγάλει χρήματα και να μας συντηρήσει...

Ο πατέρας μου πότε εμφανιζόταν, πότε όχι... Στην ουσία πέρα απο δυο καλοκαίρια, δεν τον έζησα και πολύ, αφού ζούσε την ζωή του σαν "περιπλανητής" - τυχοδιώκτης...

Άρα το βάρος έπεφτε σε αυτές...

Η γιαγιά μου δεν ήταν απο αυτές που διάβαζαν παραμύθια για να κοιμίσουν τα εγγόνια τους, αλλά ήταν αυτή που μου έμαθε να παίζω ξερή :)

Η αγαπημένη της ασχολία ήταν το πλέξιμο...

Με "έχωνε" να κρατάω με τα δυο μου χέρια το μαλλί για να το κάνει κουλούρα...

Η δικιά μου αγαπημένη ασχολία της, ήταν όταν έκανε πίτες <3 

-όσο και να έχουν προσπαθήσει η μάνα μου και οι λοιπές γυναίκες απο το σοι, δεν την έφταναν ούτε καν στο φύλλο... -

Η γιαγιάκα μου ήταν αυτή που κάθε φορά που μάλωνα με την μανα μου, είχε τον τρόπο της να με καλμάρει...

Ήταν αυτή που μετά απο κάθε χωρισμό μου, μου τόνιζε πως, απο την στιγμή που δεν νιώθω ευτυχισμένος εκεί που είμαι να φεύγω... 

Μια φορά που πήγα απο το σπίτι της με την τότε κοπέλα μου, της έκανε την πιο γλυκιά "συνέντευξη" που θα μπορούσε να κάνει κανείς... - την είχε κερδίσει με το καλησπέρα :)

Η γιαγιά μου, είχε 5 παιδιά, μεγάλωσε 8 εγγόνια και 8 δισέγγονα...

Κι όλα τα παιδιά της - και τα 21 - τα αγαπούσε το ίδιο, τα νοιαζόταν το ίδιο...

Δεν την θυμάμαι ποτέ να φωνάζει, να βρίζει ή να λέει κακό λόγο για κανέναν και για τίποτα...

Ήταν μια ειρηνοποιός :)

Μεγάλωσε σε χωριό και ποτέ δεν προσπάθησε να "διορθώσει" την βλάχικη προφορά της ( και καλά έκανε )

Απο μικρός είχα μια τάση για πλάκες-φάρσες-χαβαλέ...

Τότε, την εποχή της κασέτας, πατούσα το rec και έκανα διάφορα...

Σε μια κασέτα που ακόμα σώζεται, ζητάω απο την γιαγιάκα μου να μου κάνει χυμό πορτοκάλι και η απάντηση της με τα άπταιστα βλάχικα της ήταν "Α φάτου αδέτς" :) :) :)

Για την γιαγιάκα μου δεν έχω ούτε ενα αρνητικό λόγο να πω...


.....................................................................


Τον τελευταίο καιρό βασανιζόταν με θέματα υγείας... Θέλω να πιστεύω ότι "έφυγε" χωρίς πόνο...

Σίγουρα όμως έζησε μια ζωή γεμάτη απο αγάπη και ευτυχία...

Σε αγαπώ και θα σε αγαπώ για όσο θα υπάρχω γιαγιάκα μου...


.........................................................................





Johnny Cash - Ain't no Grave

There ain't no grave can hold my body down
There ain't no grave can hold my body down

When I hear that trumpet sound I'm gonna rise right out of the ground
Ain't no grave can hold my body down
Well, look way down the river, what do you think I see?
I see a band of angels and they're coming after me
Ain't no grave can hold my body down
There ain't no grave can hold my body down
Well, look down yonder Gabriel, put your feet on the land and see
But Gabriel don't you blow your trumpet 'til you hear it from me
There ain't no grave can hold my body down
Ain't no grave can hold my body down
Well, meet me Jesus, meet me. Meet me in the middle of the air
And if these wings don't fail me I will meet you anywhere

Ain't no grave can hold my body down
There ain't no grave can hold my body down
Well, meet me mother and father, meet me down the river road
And momma you know that I'll be there when I check in my load
Ain't no grave can hold my body down
There ain't no grave can hold my body down
There ain't no grave can hold my body down

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου