Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2018

Η Πόλη της Σιωπής

Σήμερα είναι μια μέρα μνήμης...

Πριν απο 19 χρόνια, στην επιστροφή τους απο την κάθοδό τους στην Αθήνα για τον αγώνα με τον Παναθηναικό, 6 αδέρφια μου χάθηκαν άδικα σε αυτοκινητιστικό δυστύχημα...

Μπορεί να μη τα ήξερα προσωπικά, αλλά σίγουρα τραγουδήσαμε, φωνάξαμε, γελάσαμε και κλάψαμε μαζί στο γήπεδο...

Δεν θα ξεχάσω το πρωινό εκείνο...

Ήδη είχε κυκλοφορήσει το νέο...

Και η βουβαμάρα είχε απλωθεί στην πόλη...

Κόσμος προχωρούσε σκυφτός και αμίλητος.

Η καλημέρα δεν έβγαινε.

Με ένα βλέμμα σιωπηλό έλεγες στον διπλανό σου "...δεν είναι καλή μέρα..."

............

Μετά απο 10 χρόνια, το 2009, κυκλοφόρησε ενα τραγούδι αφιερωμένο για αυτά τα παιδιά...

"Η πόλη της σιωπής"

Με καταβάλλει κάθε φορά....

Κλείνει μέσα του όλα όσα ο καθένας μας νιώθει για αυτή την τραγωδία...

.............

Εγώ ακόμα δεν έχω καταφέρει να παραβρεθώ σε κάποιο απο τα μνημόσυνα (αυτό θα γίνει σύντομα) μα κάθε φορά που περνάω απο εκεί με το αυτοκίνητό μου, θα κάνω μια στάση στο μνημείο ή τουλάχιστον θα κορνάρω περνώντας απο εκεί σαν φόρο τιμής

............

Δεν σας ξεχνάμε αδέρφια μου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου