Πέμπτη 30 Αυγούστου 2012

Οιδύπους τύραννος.....



Χθες είχα την τύχη να πάω στο Θέατρο Δάσους για να παρακολουθήσω την τραγωδία του Σοφοκλή "Οιδίπους Τύραννος" με τον Χειλάκη στον ρόλο του Οιδίποδα τον Μαρκουλάκη σε ρόλο Ιοκάστης Τειρεσία και βοσκού και τον Σαπουντζή στον ρόλο του Κρέωνα...

Η σκηνοθεσία του Γκραουζίνις, ήταν πολύ μοντέρνα και μετέφερε το έργο σε άλλο πλαίσιο... Με χορό και τραγούδια -που ήταν έτσι κι αλλιώς αναμενόμενα- αλλά και με  χειροκίνητα σκηνικά που "μετέφεραν" τους πρωταγωνιστές εντός κι εκτός σκηνής... Πολύ ενδιαφέρουσα η προσέγγισή του...

Απο ερμηνείες θα είμαι αυστηρός και θα πω ότι ναι μεν μου κέντρισαν το ενδιαφέρον και τολμώ να πω ότι υπήρχαν στιγμές που είχα μεταφερθεί σε άλλη εποχή, αλλά κάπου μέσα μου μου άφησαν την εντύπωση ότι θα μπορούσαν να ερμηνεύσουν και καλύτερα....

Γενικώς δεν έχω αντίρρηση να βάλω εύκολο 7....

Θα ήθελα ας πούμε να είχα προλάβει έναν Κατράκη σε αυτό το έργο... είμαι σίγουρος ότι θα ανατρίχιαζαν και τα φρύδια μου...

Ίσως να φταίει και ο κόσμος που δεν εχει μάθει ακόμα να σέβεται ΚΑΙ τον καλλιτέχνη αλλά ΚΑΙ τον θεατή που πήγε εκεί να ψυχαγωγηθεί και με χαζόγελα και κινητά να χτυπάνε με έκαναν να χάσω κάτι απο την μαγεία της παράστασης...

Τέλος πάντων -αν υπάρχει αυτή η έκφραση ΦΦΦ- ελπίζω όποτε παρουσιαστεί στην πόλη σας -με αυτούς ή με άλλους ηθοποιούς- να αρπάξετε την ευκαιρία και να την παρακολουθήσετε...

Σαν το αρχαίο θέατρο βέβαια δεν είναι... αλλά κι αυτή η ματιά αξίζει να τιμηθεί...

Για το έργο και το κείμενο 10/10

Για ερμηνείες 7/10 για το γνωστό τρίο 8/10 για το άγνωστο υπόλοιπο cast

Για τον ενοχλητικό κόσμο γύρω μου 1/10

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου